اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قهرمان سنگ‌نوردی دنیا در گفت‌وگو با فارس:

اولین مدال‌آور بازی‌های غیرالمپیکی‌ام، اما پاداش نگرفته‌ام

قهرمان سنگ‌نوردی دنیا گفت‌: اولین نفری بودم که در بازی‌های غیر المپیکی مدال آوردم، اما هنوز پاداشی دریافت نکرده‌ام.

اولین مدال‌آور بازی‌های غیرالمپیکی‌ام، اما پاداش نگرفته‌ام

 رضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط آمادگی‌اش برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: تمریناتم مانند همیشه ادامه دارد و در شهرم قزوین خودم را آماده می کنم. دو هفته دیگر مسابقات جام‌جهانی سوئیس است و باید ابتدا آنجا شرکت کنم و پس از آن فرانسه و ایتالیا را پیش رو دارم.

وی در مورد اینکه تیم ملی اردو دارد یا خیر، گفت: فدراسیون همیشه اردو می‌گذارد، اما معمولا من تنها تمرین می‌کنم و مربیان هم در جریان تمریناتم هستند و خوشبختانه همیشه هم نتیجه گرفتم.

قهرمان سنگ‌نوردی دنیا در مورد اینکه هدف اصلی‌ات بازی‌های آسیایی است یا خیر، گفت: قهرمانان و ورزشکاران حرفه‌ای فقی یک هفد خاص ندارند، بلکه اولویت بندی می‌کنند و برای من هم اولویت اول امسال جاکارتا است و تمام سعی‌ام را می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیرم، اما در ورزش از قبل هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌توان قول صد درصدی مدال داد.

 

علیپور با اشاره به اینکه امیدوارم قبل از بازی‌های آسیایی انگیزه بدهند، عنوان کرد: هنوز سکه‌های قهرمانی در جهان را دریافت نکرده‌ایم. تنها ورزشکاری بودم که در بازی‌های غیر المپیکی در لهستان اول شدم، اما هنوز پاداشی نداده‌اند. از وزیر ورزش می‌خواهم قولی که دادند را عمل کنند، چون زحمت زیادی کشیدیم که قهرمان شدیم.

وی تاکید کرد: کفش هایی که برای تمرین و مسابقه استفاده می‌کنیم حدود 90 یورو است که در بهترین حالت سه هفته دوام می‌آورد. هیچ منبع درآمدی نداریم که هزینه‌ها را تامین کنیم و پاداش‌ها کمک زیادی می‌کند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول